Nakupovat jen v ověřených obchodech?

Nakupování na internetu je stále více populárnější. Lidé mohou z pohodlí domova vybírat z nepřeberného sortimentu zboží. Tento druh nakupování také přináší různé problémy. Jedná se např. o vzdálenost prodejce a s tím spojené náklady při reklamaci.

Určité problémy mohou nastat i při doručení poškozeného zboží. Tyto problémy by měly být řešeny hlavně v režii prodejce a na jeho náklady. A zde se dostáváme k již výše zmíněné otázce.

Je výhodnější nakupovat jen u známých a velkých obchodů?

Důvodů pro se nabízí hned několik. Velké internetové obchody typu Alza nebo Mall mají propracované logistické systémy prodeje, výdeje zboží a reklamací. Mají také svá výdejní střediska, která také slouží pro příjem reklamací. Svou velikostí mohou garantovat bezproblémové vyřízení reklamace. U malého obchodu může být přijetí více reklamací najednou problémem.

Nicméně malé eshopy mohou v určitých úzce specializovaných oblastech být výhodnější než velké internetové obchody. Malý úzce specializovaný obchod může nabídnout klientovy potřebnou kvalifikovanou radu a následně poprodejní servis.