Předvánoční prodejní akce začínají

První předvánoční prodeje již spustily někteří prodejci. Vánoční letáky začaly vydávat některé obchodní řetězce jako jsou Kika a Globus. V nabídce zatím převažují slevy na vánoční výzdobu a hračky.

Dále je aktivní v předvánočním prodeji řetězec Lidl a Interspar. Prodejci cílí zejména na dětské zákazníky. Nabízí různé druhy stavebnic, auta, autodráhy, dětské kočárky, panenky a různé dětské soupravy na hraní.

Do předvánoční nabídky jsou zařazovány i společenské hry a také vánoční výzdoba. Slevy v předvánočním prodeji jsou Čechy tradičně sledovány. Téměř 90 procent lidí vyhledává slevové letáky jednotlivých prodejců.

Dále lidé sledují akční nabídky na internetu, nicméně v propagaci stále vedou papírové letáky. Tento trend se však postupně mění se vznikem portálů typu akčníceny.cz, který pro spotřebitele přináší souhrn veškerých akčních nabídek a slev.

Nicméně je důležité upozornit, že ne všechny vánoční slevové nabídky jsou opravdovou slevou. Někteří obchodníci používají nepravdivé údaje o slevě a nafukují velikost procentní slevy.